Årsmöte och 1-årsjubileum

• 31 jan 2018
  • Egna nyheter

Tisdagen den 20 mars är det dags för Åre OKs första årsmöte. För att fira 1 år som förening bjuds det på smörgåstårta!

Alla medlemmar i Åre OK hälsas hjärtligt välkomna till klubbens första årsmöte! Mötet hålls på House Be (Kurortsvägen 20, Åre) tisdagen den 20 mars klockan 18.

Förutom sedvanliga årsmötesförhandlingar kommer det att bjudas på smörgåstårta för att fira att föreningen avslutat sitt första verksamhetsår. Om du vill ha smörgåstårta behöver du anmäla att du kommer till mötet via e-post till ordf@areok.se eller genom att markera deltagande på Facebook. Anmälan senast torsdag 15 mars. Det kommer att finna veganskt alternativ för de som hellre vill ha det, ange i så fall det i samband med anmälan. Självklart går det bra att komma utan föranmälan, men då riskerar du att bli utan tårta.

Möteshandlingarna finns att läsa under Föreningen/Dokument. Du måste vara inloggad för att komma åt dokumenten. Inlogggning sker med samma uppgifter som till Eventor eller andra Idrott Online-hemsidor. Hör av dig till ordf@areok.se om du saknar inloggningsuppgifter.

Mötet är endast öppet för medlemmar.